torsdag

hejhej
sry för dålig uppdatering igen.. >.<

men iaf, i förrigår så hämta vi ju körfältets 5or te park, hahah käka med dom å så... lr ja, typ ingen åt men endå :p
sen efter skolan och på kvällen va jag med miriam :) vi hade roligt som vanligt dårå :)

igår va de friluftsdag, skulle egentligen åka te gb å åka skider, men jag har ju inga så ja fick va i badhusparken istället.. jag och emelie åkte 1 mil spark :D haha vi e duktiiig!
efter de va ja as trött >.<
hahaha, och igårkväll va ja så trött så ja visste inte vad ja snacka om ;s
somnade kl 9 igårkväll, hihi (a'
och vakna idag och orka inte gå på skolan så nu sitter jag här framför min kära vän datan :D

imorn äre monkey face, typ alla ska gå utom jag.. (a'
får väl se om jag gör nåt själv på kvällen lr om ja hittar nån kompis som vill vara med mej :D<33

nu ska jag göra nåt x)

pussshejjj!<3333

gillar dej...!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0