lördag :)

hejhej

JA jag vet, suger på att uppdatera, men jag hinner/orkar inte.. hehehe (aa'

inatt sov ja hos tone :D:D
vi kolla på film igår å hon somna men ja kolla lite till sen stängde jag av :)
på morronen vakna ja å hon va inte i sin säng ;o hahaha :')
hon hade gått å lagt sig i soffan på natten hahah göllunge<3
men vi spelade wii, gick ut me nisse :D
kolla på film å typ halvsov imorse :)
ja e svintrött nu, hahah vet inte vrf..

ska typ vara med henne och kanske beidan sen ;)

förlåt mina underbara läsare,,
jag kmr nog sluta blogga ett tag, men inte så länge, de kan komma ett inlägg då och då iaf.

puss på er!

ni får nån bild bara för att :)


min underbara tone!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0