torsdag

heej

förlåt för att jag är dålig på att uppdatera..
men ja är ute, i gb å fotar lr nåt och jag hinner nt när jag kmr hem... <3
men nu kommer ett inlägg iaf :D

igår va ja i gb å fota med sofie :)
där träffa vi en maaasssaaaaaa.. palla skriva alla,,

idag har ja varit på skolan.. sen stan med nåra :)
där träffa man ju oxå en massa..
oxå kolla ja på tesas, miriams, sagas mf.l dans :)
sen följde jag och elin med miriam å käka på subway ;D

kom hem för en stund sen, har varit ute med nico, andrei å adam..
hah de va en bil som sladda in i en annan vid blå :p
och jag duscha nyss..

men hinner nt skriva nå mer för nu ska jag träna :):):):)
sen sova..

imorn ere fotbollscup me skolan på vallaskolan,, ska typ fota då för ja kan ju nt spela fotboll ;s

                                                                      //kopka:)

Kommentarer
Postat av: Från en beundrare

vad tränar du?

2010-01-21 @ 22:25:10
Postat av: matilda kopka

styrka :p

2010-01-22 @ 13:49:02
URL: http://duuochjag.blogg.se/
Postat av: elin

Fotboll (L)

2010-01-22 @ 22:12:08
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0