torsdag.. rip morfar :'(

heej

idag har ja varit påstan med miriam.
där träffa vi massa folk..
b.l.a teresia, felicia å carro :)
felicia va ju som hon va.. ehm :) hehe <33

sen vid typ 6 gick jag, teresia och miriam hem, jag följde med miriam hem och teresia gick hem till sig.
ja å miriam gjorde lite olika.. sen åt jag hos henne, fondue :D
haha de va typ skitkul vid matbordet. tänk om jag hade fått skrattanfall ;o
hahah :D
" cancerhuve "
ahahaha :D

sen va ja tvungen å gå hem i kylan ;(
typ 24- :(

en tråkig sak hände inatt,,
min morfar dog.
känns lite konstigt ;(

R.I.P!!!!!!!!!<33
vi kmr sakna dej :(



btw.. jag gillar dej sjuukt mkt!.

                                                    //kopka:)

Kommentarer
Postat av: Saga

Finns Matilda! (L)

2010-01-08 @ 17:15:56
URL: http://sagagimbring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0