tisdag/onsdag ;pp

hejhej!

klockan e snart kvart över 3 på natten/morgonen..
jag är faktiskt inte ett dugg trött! vill verkligen inte sova, men de finns ingenting och göra så jag tror jag lägger mej snart.. ;(
haha e hur pigg som helst :D:D

ajja, men idag har jag först varit hemma och drygat mej ;p
sen kom miriam, så vi har suttit vid datan typ hela dagen :)
och hon åt hos mej :D
sen kom teresia, och vi satt vid datan, typ fotade, och så, sen gick vi ut i typ 5 minuter, sen gick vi ner i min källare och typ pratade.. xD

sen gick dom hem.. och jag har bara suttit vid datan ända till nu, haha :)
jag ritade en bild i paint förut oxå, hihii.
den väcker dom bästa minnena jag har.


gillar dej så sjukt mkt så jag skulle kunna ta livet av mej!<33

                                                                    //kopka:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du äger på paint matilda !:D

2010-01-06 @ 16:14:00
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0