söndag

hejhej!

idag vakna jag ganska tidigt.. >.<

igår vakna jag hos pappa å så.. drog till miriam å sen drog vi ner på stan ;)
de va typ inga där :o fast elise, karro å linnea va där å typ nån till..
sen på kvällen va jag med miriam, soffan, sandra..
miriam drog hem efter ett tag, och jag soffan å sandra va typ helt cepe.. hahah
fina minnen de blir :')

sen kom nico å adam, och vi drog till sandra.. och efter en stund kom danne, sabina å johanna till sandra..
men vi va typ för stökiga så vi blev utslängda av hennes pappa.. (a)
stackars sandra.. ;(

vad ska ni göra idag?
jag ska inte göra så mkt.. bara te mormor för hon fyller år så ska fika,,
typ as många ska till gb men får nt ha skiderna så jag kan nt åka ;'(
men ikväll har ja iaf bestämt att ja ska va med nån ;D hah..

yaya, nu ska ja fortsätta lyssna på musik :)

gillar dej så sjuuukt mkt!. <33
                                                                //kopka:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag Älskar dig du är snygg snäll bra på skolämnen jag skulle vilja fråga chans på dig men jag vågar inte :( jag e feg

2010-01-26 @ 16:24:34
Postat av: matilda kopka

vem e du?

2010-01-27 @ 20:12:32
URL: http://duuochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0