söndag

hejhej!

vaknade typ nyss, är fortfarande trött men de går inte att somna om >.<
idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. nånting iaf, haha :)

jag tänkte blogga nåt inattt men jag pallade inte för jag va skit trött så jag sov istället (;

jaja.. imorn är de skola, *ogilla*
jag tror jag ska packa ihop lite grejer, för imorn får vi lägenheten på körfältet, och då ska jag ta med mej massa saker från mamma ju så ska fixa dt, men de går fort för jag har redan tänkt ut en massa ^^

ne, nu ska jag fortsätta nörda farmville på facebook ^^ ahah.


kan bjuda på nån bild bara för att ;)


jag saknar ridningen.. ):
men ska till sundsvall i sommar typ till nåra som har en massa islandshästar och sköta dom om dom har kvar dom :)
eller kanske ridläger, eller hyra häst :) vete fan..

pussshej!

Kommentarer
Postat av: tesaa ^^

ångrade du dig att du slutade rida på ridskolan? :( <33333

2010-01-31 @ 20:26:36
URL: http://annateresiadomander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0