fredaag ;*

heej

idag va jag inte på skolan för jag skulle på begravning..
ganska drygt..

men efter de va vi å fika, å då fick man ju träffa släkten från sundsvall :)
sjukt kul!
sen efter de har vi åkt runt på en massa affärer med syrrans bil, hon e ju hemma nu för å gå på begravingen..
sen käka vi kina mat :D
ikv ska jag med sofie, sandra, hanna å saga te gb typ, fota.. men ja pallar nt fota så ja åker bara med x)
jag vill så jvla gärna åka skider men jag kmr typ aldrig mer få göra de för min syrra har damp, >.<

till veckan får vi lägenheten på körfältet ;)
då ska vi te sundsvall å handla massa saker på ikea och så :D

men nu ska ja göra mej klar ;)
hejdå ;*

                                                  //matildakopka:)
gillar dej.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0