torsdag, stan :)

heej

idag va jag ju på skolan som vanligt..
sen efter skolan drog jag, sandra, sofie, amanda å hanna på stan :)
vi köpte inte godis.. *host* hahahah!

kom typ nyss hem och har nyss käkat.. ikv ska ja typ va med nico, prata me han nyss iaf ;)
 och imorn e de skola igeeeen, jag pallar verkligen inte, jag höll på å somna på typ alla lektioner idag >.<
jaja de e ju snart helg :D
matteprov imorn.. kmr gå skit ;/

jaja nu ska jag göra nåt :D
kan bjuda på en bild så min blogg inte blir så tråkig ;pp <3

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Tonymedstil

Jag tror nog att du måste göra en inlägg nu va ??

2010-02-05 @ 15:57:15
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0