tisdag

hejhej

idag va vi uppe vid typ frigga skolan å så med klassen..
för vi är för stökiga så vi ska typ försöka få till de lr vad man ska säga ;p
de va ganska kul ändå.. vi typ lekte x) hahah
åsså skulle man leda varann när man inte såg nåt å ja å viktor typ gick in i varann så vi som gjorde headshot lr vad man ska säga, hahahah de gjorde as ont x)
sen gick vi ut å lekte, de va hur roligt som helst för man fick ju slå ner varann i snön :D
imorn ska vi dit igen :D bättre än vanlig skola iaf..

jaja, sen gick ja ner på stan med sofie och sandra :)
vi träffa william, miriam å teresia å en massa :D

sen drog jag hem å käka äckelmat, haha
och nu sitter jag här ;)

kanske skriver mer ikväll, och + att jag orkar inte lägga ut nån bild, hahah tråkiga jag..

pussshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0