söndag/ alla <3 dag :D<33

hejhej

igår va jag hemma hela dagen, utom på kvällen :)
för då va jag med soffan och erika :D vi fotade å hade kul ^^

idag ska jag nog va med dom igen, tror vi ska fota :)
typ nere på isen eller nåt, får se :D:D
fast min kamera e sönder men de går ju att fota ändå men de e drygt för man måste hålla fast objektivet >.<
jaja..
och idag är de alla <3ans dag!:D
glad alla hjärtans dag allihopa :)

jag skaffade fotoblogg imorse oxå, ja ska ha kvar den här oxå, och ha en fotoblogg där jag lägger ut bilderna jag fotar..
den är verkligen inte klar så den e inte så kul att kolla på, den heter : kopkafoto.blogg.se

erika å soffan ska hjälpa mej med header för jag orkar inte x)

jaja men nu ska jag göra nåt annat,,

pussshejj!<3

gillar dej.. ;( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0