fredag!

hejhej!

idag har jag varit på skolan som vanligt då ;) hah
vi åkte skridskor på idrotten, haha jag ramla typ hela tiden (a'
pinsamt som faaaan.

efter skolan följde sandra med mej hem sen gick hon te bussen å åkte hem ;)
sen ringde jag miriam å så kom hon å vi kolla på Patrik 1,5 och sen Kenny begins.
hahah skitkul!:D
sen skulle hon hem ;(
så jag satt vid datan å tråka, å mamma å syrran e nt hemma så ja e hemma själv..
sen kom andrei för å göra mej sällskap ;) hahah, vi kolla på youtube på typ videos ;p
kuligt.
han gick för typ 1 kvart sen så nu har jag jäääättte tråkigt!.
så nu ska jag ha såkallade "fredagsmys" med mej själv >.<

men smsa mkt för nu har jag gratis sms igen!:D

pusshej!

Kommentarer
Postat av: mirräwhh :))

ichhlopichlo :D

2010-02-06 @ 14:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0