torsdag, 1a april, PÅSKLOV!<3

hejhej mina kära läsare :)

jag ska försöka blogga lite ändå.. :)
men om det inte kmr ett inlägg på ett tag så är de för att jag inte hinner.

men ska berätta om dagen (:
det har varit elevens val i 3 dagar :)
helt okej faktiskt! har haft kul!

en dag var vi uppe på pc (palmcrants skolan.. stavning.. ) och fotade.
jag, erika och tone va i 1 grupp (:
vi fotade i ett rum med lampor och allt å med systemkamera såklart :)
sen fick vi redigera bilderna i photoshop på bra datorer :) skitkul!

och dom andra dagarna av vi varit i bildsalen och målat tavlor och en massa saker :)

idag va sista dagen innan lovet :D
vi målade fram till 10.00. och då skulle vi se på påskrocken :)

påskrocken är som en show som några 9or varje år har och sjunger och spelar instrument :)
jag tyckte dom var jätte duktiga! <3

sen efter vi hade slutat va jag, sofie å malin på fritidsgården till 5 :)
vi hade as kul!
vi spelade tv spel, påskpysslade och körde 3 kamp :)
på trekampen kom jag och sofie på delad sistaplats, hihi men vi va duktiga ändå :)
vi fick 1 varsin t-shirt som de står parkgården på :) hihi sjukt coola vi är nu :)

sen när man kom hem fick man ett par skor av syrran som har kommit hem från norge, precis vad jag behöver typ :D

sen gick jag till sofie å vi fotade och hade skitkul!:D
älskardej!

jusste, glömde säga att jag fick tillbaka kameran idag, har ju fotat med sofie, men datan laggar så de går inte att lägga över bilderna :o dom får komma nån annan dag på fotobloggen kopkafoto.blogg.se :)

jaja, de blev ett jätte långt inlägg :o
men jag hade så mkt att berätta, hihi <3

o idag är de ju 1a april :)
jag har inte lurat någon på hela dagen ;o
jag kommer inte på nåt x)

jaja glad påsk på er alla!<3

Kommentarer
Postat av: E M M A - [dans & foto]

sv: amen tack så mycket sötnos! =)

kramkram

2010-04-02 @ 00:42:30
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: Sofie :)

hihi det va vi är coooool :'')<3

loveu

2010-04-02 @ 11:57:33
URL: http://sofiiefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0