glad påsk :)<3

hejhej

idag är det påskafton!:)
dt känns inte som dt, för vi är alltid i mormors stuga i åkersjön, men inte i år ;p

idag har vi varit i åre!
och sen på middag..

bilder finns på min fotoblogg:  kopkafoto.blogg.se

så kika gärna in där (:

imorse fick jag 2 påskägg, 300 kr, å 2 trisslotter ;o
vann 10 kr på trisslott.. hahah :)
o igår fick jag 1 påskägg oxå (:
så jag klarar mej nog på godis ett tag..

kl e typ halv 12.. de finns inget att göra typ.. ;o ;/
ska väl snart sova, hahah de e alltid skönt :)

imorn ska vi te hara å hällsa på hos mammas kompis :)
de blir kul, för hon har 1 hund och typ 8 katter :D heheh :)

jaja, eftersom de e påskafton idag, så vill jag hällsa alla mina underbara läsare en riktig...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har gett 5 stjärnor till din bikini på nelly.se Rösta gärna på mina=) Dom finns på bloggen

2010-04-04 @ 11:04:54
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0