fredagkväll

hej igen :)

ja, jag sa ju att ja skulle lägga ut ett till inlägg ikv så jag gör väl de då (:
kom nyss hem, har varit ute med nico å andrei och en stund sara och nån steffi? ;)
osså mötte vi typ gorm på vägen.
och de va en katt som följde efter oss ända från OK macken te körfältsskolan ;s
den va söt, men ganska jobbig.. fast de va ju synd om den för de e ju så kallt ;s

jaja, ska inte vara uppe så länge för ska upp vid halv 9 imorn >.<
ska ju åka te åre och vi skulle göra en massa grejer innan vi åker.

vad ska ni göra på påsklovet?
själv ska jag inte göra så mkt..
fritidsgården typ 2 dagar, osså kompisar å lite stuffs :)

jaja, ha ett bra påsklov!<3

bara en fråga till er :
är det nån som är duktig på att göra en header i nåt redigeringsprogram?
jag vill jätte gärna ha en header för min blogg blir så tråkig annars..
så ja undrar om nån skulle vilja hjälpa mej med det?
:)
då blir jag superduperglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0