fredag!

hejhej

idag är det fredag :)
jag har varit hos mina kusiner och grillat.
det var svinkallt ute och ja va ju så osmart så jag hade tygskor i blöt snö :)

sen har jag varit hemma och suttit vid datan o så..
va med soffan i typ 1 timme å vi pantade, för jag ska samla ihop pengar till ett xbox.
ni tkr säkert att jag är konstig för att jag tror att jag kan få ihop pengar genom att panta..
men jag ska inte bara panta och jag ska inte betala allt själv ;)
vi fick iaf ihop 60 kr, hahah, men en bra början ;)

nu har jag ganska tråkigt men jag orkar inte göra nåt för jag är sur >.<
och ja e sur för min mamma vägrar betala 1 krona för xboxet, men jag ska faan ha det annars rymmer jag för jag får fan aldrig nåt >.< men min syrra får grejer hela tiden. :'(

jaja, kanske bloggar mera ikv, får se (;

pussshejj! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0