onsdag :)

shena!

idag har man bara varit på skolan... dryyyygt som vanligt :)
hade utvecklingssamtal idag, de e så jävla drygt!
och nu jag typ gör inget.. tråkat ihjäl mig men håller på å ladda hem Maple story ;D
jag kanske blir en tönt som spelar maple story.. hah
jag har börjat spela RS ( runescape ) men fattar typ nada för dom har gjort om....
ikväll vete fan vad jag ska göra, nån som vill göra nåt?:) smsa isf 0730265301 <3
mamma håller på med maten.. är typ svinhungrig för har nt ätit så mkt idag :O

jag vill skriva mer i varje inlägg, men jag kmr lixom nt på nåt :O
men jag har iaf börjat blogga mkt mer än förrut :D förrut la ja typ ut 1 inlägg i veckan och kanske mindre :o
nu försöker jag varje dag och jag lyckas ganska bra!:D så fortsätt läsa min blogg och tipsa andra!
då blir matilda glad :)

och jag önskar mig fortfarande en systemkamera <'3  fota 4life <3
:D
men nu ska jag se om de har laddat klart de jag laddar hem :) min data kmr typ sprängas men vem bryr sig ;D

pusshejj!

gillar dig.. <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0