söndag "kanelbullens dag"

hejhej!
idag är dt söndag, lr " kanelbullens dag "  ;D haha så idag blirre kanelbullar (y' hah
och idag är man ju oxå hundvakt ^^ till bonzo :D fast han är gammal :( men han är ändå jäätte snäll och sötast!
dagen börjar med att kliva upp tidigt för att ut å gå, emilie säger att de e hon som ska göra de men hon vägrade kliva upp imorse så jag fick göra de :D:D:D de snöar ute (:
å sen har jag nt gjort så mkt.. idag vet jag nt vad jag ska göra heller.. nånting :)
har nt så mkt mer å skriva nu.. men nån bild på sötissBonzo kmr här ^^







  hihi sötis bild <3

Kommentarer
Postat av: Elin

tihi söt hund :)<3

2009-10-04 @ 12:16:06
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0