lördag

hejj :)

ja börjar bli dålig på å blogga igen. hahah ;D
but i try :o

igår va ja å emma till stallet å fota litte :)

sen på kvällen va ja me elin, ida, kevin, gorm, moa och ebba ;)
vi hade ganska kul.. hah, vid typ nå pervogubbe vid olssons kulle ;D hahah
sen nå jävla fyllon som va typ 18 år som börja tjaffsa :S töntar.

ja vakna nyss, drömde världens bästa dröm. att jag fick rida henry.
jag vart gladast i världen. vi red, sen när vi hade ridit sa sara att han aldrig gått så fint med ngn :')
men allt var ju bara en jävla DRÖM :S jag hatar att vissa drömmer nt e sanna.

2009 hatar jag med, jag och lina, protesterar att vi ska ha tillbaks 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hejdå. <3

Kommentarer
Postat av: lina

2008 POOOWEERR !!! :ooo

2009-10-31 @ 10:43:13
URL: http://linawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0