löördag

hejj :)

nu har jag typ blivit dålig på å blogga igen. but i try :'o

vaknade för typ 1 timma sen, har käkat frukost å sånt..
idag har jag nt en aning om vad ja ska göra :o
nån som vill hitta på nåt?<3
smsa lr ring lr vadsomhelst x)

dt är kul med looov!!!:D:D

matildasaknarhenrysomfan. :/
och matilda vill ha en systemkamera nu så hon kan åka till stallet och fota henry till mig själv, trazzel te emma, kajsa te elin, ariel te lina, lasse å molly te tilda, chivas te jonna mf.l  :D<33

nu ska jag fortsätta tråka trorjag ;/

hejjdåå!<3


Kommentarer
Postat av: elin hjärta kajsa kavat

JAA BILDER TILL MEJ :D jag längtar oxå tills du får din för då kan vi åka till tanne och fottaaaaa !

2009-10-24 @ 22:55:36
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0