lååt :)

hej

nu sitter man å har tråkigt.. typ nördar låten  Söder - Du snurrar min värld
asså den e så sjutk bra!  http://www.youtube.com/watch?v=5yiV7lyLKUw
här är lyrics :) :*

Vers 1:
Det var kärlek vid första ögonkastet/
Du fick mig att känna så/
Det var stunden som fick mig att inse/
Att livet var menat för oss två/
Och om jag ska vara ärlig har jag inte känt den känslan/
Förens jag träffade dig/
Och om min dröm är riktig/
Så vill jag att vi tar det, väldigt försiktigt/
Jag orkar inte med nått svek/
För jag klarar inte av det/
Har växt ifrån all lek/
Ja jag hoppas du förstår det/
Det som jag behöver är närhet/
Ja jag behöver din värme/
Och jag vill bara ha din kärlek/

Reff:
Du får mig känna så här/
Du tar mig till en ny värld/
X2

Vers 2:
Du får min värld att snurra/
Den snurrar så hårt för dig/
Du får min puls att pumpa/
För du är en sån fantastisk tjej/
För mig är du den ända/
Ja du vet, jag gör allt för dig/
Så låt oss lära känna, Varandra!/
För jag vet att du vill/
För du är så underbar/
Men vad tjänar det till/
Om jag inte får något svar/
Kan du ge mig chans/
Så du ser vad vi kunde ha/
/////////
Du får mig bli bländad av ditt fina leende/
Ögon som tindrar ändrar mitt beteende/
Jag bara ser de, allt finns hos dig/
Det som jag undrar, ja de rätta för dig/
Ja bara känner och vill så mycket med det/
Sluter mina ögon är det dig som jag ser/
Jag faller för dig, kan du fånga mig i din famn/
Min dröm blir sann, när du bär mitt efternamn/
//
Jag tänker och känner/
Snälla kan du svara/
Vill höra ett ja, så vi kan vara /
Vill känna lycka, och alltid vara älskad/
Dig vid min sida är nått jag önskar/
Vill att du förstår, och följer ditt hjärta/
Tänk om jag kunde vara den rätta/
Korten är på bordet, nu vet du vad jag känner/
Kommer alltid vara du, vad som än händer/

Reff:
Du får mig känna så här/
Du tar mig till en ny värld/
X4

Vers 3:
En känsla, en tanke/
En vilja, att vinna/
En kvinnas, hjärta/
Får mig/
Får mig/

Ref:
Du får mig känna så här/
Du tar mig till en ny värld/
X4

pussshejj :*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin text :)

2009-10-03 @ 23:26:01
URL: http://smilingface.blogg.se/
Postat av: Lollo

kikar in en sväng

2009-10-03 @ 23:42:14
URL: http://louisebergmansjambalaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0