fredaag ;*

hejhej!

idag är/var de fredag ;D
först tråk skola, sen gick man hem och satt sig vid datan och spela RS ;D haha, har börjat med de igen (y' rätt så kul om man har tråkigt :)<3
vad har alla andra gjort idag?:D

sen när jag hade spelat litte så va jag med tone, och vi köpte red bull å for te viktor å där va de nåra boys.
jaa jag minns nt så väl vad vi gjorde men nånting iaf. haha
sen var jag på middag hos mormor å morfar, syrran e ju hemma från norge så vi skulle dit på middag för hon fyller ju 21 år om 1 vecka, GRATTIS :D<33
och sen va man med tone,viktor å filip, vi spela tevespel hos filip, och jaa, nu e jag hemma och har suupertråkigt. har spelat runescape i 3 timmar :p så nu bloggar jag lite å lite bdb så ska jag nog lägga mig.. ska upp på stan imorn me mamma å sandra :)
ajja..
hejj hopp runka snopp, sug å svälj, trevlig helg!:D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0