en kul söndag :D

hejhej!

de va på onsdag vi skulle ta spruta.. men jag vill nt så jag behöver typ nt :D

idag har ja nt gjort så mkt.. mest följt med mamma å handlat å så ;D

sen på kvällen åt ja china mat med pappa emilie å kerstin :D<3
sen efter de va jag med beidan, nån fanny, kevin, ida å robin :)
sen drog beidan och fanny och jag ida kevin å robin gjorde lite grejjer.. (a) hahahahahah askul!
måste göras om typ varje kväll tkr ja :D

imorn ärre boda boo, man måste typ boka innan man kmr dit. :S
ajja men de fixar vi imorn..

btw idag har jag druckit 1 redbull och svullat dextrosol (stavning?)  så man lär väl va uppe ett tag ;D

nu ska ja nörda data :) hejjdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0