torsdag

hejhej.
nu sitter jag och äter middag (:

idag vare skola, elevens val, massage, badet ;)

sen skyndade jag mig hem och sen till bussen te tanne ;)
åkte med emma ;D
jag red Ella.. hon var så pigg.. jag är ju van vid trixi så de va lite skillnad.. ;p
vi hoppade. ibland gick de bra och ibland nt.. men jag är fortfarande rädd för att hoppa. vet ej varför, men de bara är så.. så jag va typ helt skakis och ville nt hoppa, men jag var tvungen såklart >.<
yaya.. de va nt de roligaste ridpasset menmen.. ;p
ella är nog rolig, men jag är så hopprädd så jag tänkte typ bara på de.. ;(
och jag bryr mig nt om ni tkr jag är töntig för att jag är hopprädd, men jag är dt bara och kan nt göra nåt åt de.

jag funderar på att sluta rida och börja dansa, jag gör nog så..

jusste! nt imorn, men nästa fredag ärre disco på dragonen!:D jag ska dit om joey ska dit.
men ska nt han dit, vet jag nt.<3


men nu ska jag fortsätta tugga på min macka ;D

hejjdå!<3

joey, älskar dig!<333333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: elin

NEEEEEEEEEEEEEEJ ! du får inte sluta rida :((

jag är också lite hopprädd så jag vet hure känns :/

2009-11-13 @ 13:04:12
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/
Postat av: matilda kopka

jag slutar nt rida HELT.

men på ridskola iaf ;( <333

2009-11-13 @ 22:00:12
URL: http://matiildakopkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0