torsdag

hejhej

sry att ja har varit så oaktiv som senaste dagarna.. men jag har nt hunnit lagt ut nåt ;)<3
idag har man varit på skolan.. sådär ju..
sen tog man bussen te stallet å red ;)
jag red chivas, de gick bättre än vad ja trodde att de skulle gå faktiskt ;o

och nu ikv va man med nico, cengiz, kevin, elin, ida, ida och felicia, typ nån henka ;p
vi gjorde nt så mkt, va på körfältet ;)

och för er som nt vet är jag singel. jag gillade han nt mer än som vän och då kan ja ju nt va tsm med han om ja nt gillar han så.. men han tog de bra :')

ja trore blir monkey face för mig iaf! ;D (y'

                                                     //kopka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0