torsdag

hejhejj!

nu har ja vare å ridit :)
fick poppe istället, för ella var sjuk.
de va kul å rida poppe!:)
har nt gjort de på länge så de va jätte kuligt!<3

skolan idag söööög som vanligt.

tandläkaren gick bra ;)
inge hål lr nåt.
de enda va att ja kanske får tandställning.. >.<  x)
jaja.. men bara kanske ;)

nu ska ja fortsätta sitta vid datan å så.. har ingen aning om vad jag ska göra ikv..

men imorn ere iaf disco på draggan :)
hoppas joey ska gå ;o<333333

                                            //kopka:)

Kommentarer
Postat av: emmatrazzel

va inte glad om dom har sagt att du ska få tandstlällning , gud vad jag hatade allt när dom sa så till mig ; O jag fick gå till tandläkaren typ en gång i veckan och dra massa tänder istället .. höhö

2009-11-20 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0