söndag

hejhej

förlåt för att ja nt la ut nåt igår kväll. jag tänkte :O jag hade precis sökt på blogg.se och så somnar jag. >.<
har nog aldrig varit så trött att jag somnar bara :S så ja har varit inloggad på facebook, msn å nästan blogg.se hela natten.
hahaha jävla klant :S
jag tvättade nt bort sminket lr borstade tänderna lr nånting.. haha..

men igår kväll va kul :)
va med joey, nico, beidan, päran, gorm, danne, elin, johanna, ida, adam, sabina, oskar, nadia, kevin, joel..
förlåt om jag glömde nån. för jag kmr faan nt ihåg :S hhaaha..
vi hade kul och sådär ;)
när ja kom hem vid typ 10 åt ja china mat.. mamma tvinga i mig. och hon och mormor va här :S och typ stog å glodde när ja satt i sängen å åt. och typ pratade hela jävla tiden. ja fick nästan damp på dom men tillslut gick dom :DD:D:D

idag ska ja typ va med en massa igen, typ nästan samma som igår ;)
de kmr nog ett till inlägg senare.. ska försöka iaf :D

faaan, imorn ere skola >.<

älskar joey mest!<3

                                      //kopka:)

Kommentarer
Postat av: emmatrazzel

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha

2009-11-22 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0