onsdag, hemma dag

hejj!

idag är jag hemma från skolan.. kände attjag nt ville gå på skolan för e förkyld och hade ont i magen men magonten e över :D
men de e alltid niice å bah chilla hemma :) hahah ;D

sitter vid mammas bärbara i knät, kollar på mtv å hare bra ;)

igår sa pappas tjej att jag typ skulle skita i att äta nåt med mjölk i lr dricka mjölk för de kan ha varit de som gjorde magen dålig..
typ en vecka skulle jag skita i de.. åde blir jävligt svårt för de e typ mjölk i allt.. och sen när de gått en vecka ska jag testa dricka mjölk och se om ja får ont i magen igen lr nåt ;)
så jag ska nästan nt äta nåt i en vecka har ja bestämt för jagvill ändå gå ner i vikt och de e ju typ mjölk i allt så ;D

och jag vill ha en hund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :/
då har jag en bästa kompis hemma hela tiden, har ngt å göra när ja har tråkigt. ja kan ut å springa med den, och ut å gå ofc ;D
men ja kmr nog aldrig få en hund ;(

yaya, ja får fortsätta drömma x) hahah..
hihi

imorn ärre ridning.. jag har ella.. jag är lite rädd för hon har ju slängt av en massa.. ajja får se hure går för mig..
jag vill ju rida connie :(

på fredag är dt disco på dragonen, de sista discot där eftersom dom ska ju lägga ner..
jagska nog gå, jag går om joey går så vi får väl se ;D 

men nu ska ja fortsättagöra nåt annat.. de va ganska tråkigt å va hemma för jag har inge å göra ;o
kanske tar å fotar litte sen ¨,

hejjdå;D

saknar<3
saknar bonzo :(<3
loveya!

nån bild vart de ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tihi vi måste va med varann snart asså hela gänget ;D <3

2009-11-18 @ 16:30:26
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0