lördag

hejhej

idag har jag sandra och mamma varit påstan.
skulle egentligen med joey men han kunde nt ;/ men dt gör inget älsk<333
fick ett par jeansleggins från gina av mamma :D
sen va vi till ica maxi med gunmarie..
handla å så ;D fick träffa legolas (tremänning) som ja nt har träffat på hurlängesomhelst ;D
kuligt.
sen for vi till sjukhuset å hällsa på morfar... han kmr typ dö snart.. ;/
och där va de så tråkigt så jag fick en tidning av mamma som ja kunde läsa ;D men läste typ 1 sida på sjukhuset sen skulle vi åka. så jag får läsa den ikv iställe :)

sen har vi varit på middag hos min mormor ;D
yaya...

nu sitter ja å läser bloggar, bloggar, facebook, bilddagboken å så..
ska typ sätta på musik med, heh ;)

och + att jag saknar min henry så mkt att jag snart börjar få tårar ;(
men samma med rebell...

ajja nu ska ja fortsätta sitta vid datan..

och jag har typ damp :O jag måste ha den sjukdomen. för ibland får jag dampryck och bara böärjar slå i saker, och kan nt sitta still... kan nt förklara :S kan helt enkelt nt kontrolera mig själv..
ganska jobbigt ;/

hejjdå<33

Kommentarer
Postat av: elin

wohoohooo långt inlägg elin gillar (Y)

2009-11-15 @ 10:40:57
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/
Postat av: emmatrazzel

henry <3 matilda <3 rebell

2009-11-15 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0