hejhej :)

ikv har ja bara suttit vid datan, kollat på teve..
och jag fick så tråkigt så ja tog svart ögonskugga över halva ansiktet, och vit över andra halvan å hade lite kul x) tog kort å så.. hahah jag vet, jag är normal :)
bilder kanske kmr nån annan dag ;D
och när jag skulle tvätta bort sminket så fick jag tvål i ögat och fick damp.
intressant jag vet ;D hahaha.

imorn ska ja på skolan.. men innan skolan ska ja te tandläkarn.. helt själv.. jag vågar nt men mamma säger att ja måste.. ._.

men godnatt på er alla! :*
ochjagälskarjoeymest!<3

                                //matildakopka:)


Kommentarer
Postat av: emmatrazzel

normal-barn ;)

dom bilderna vill jag se!

lycka till hos bajsläkarn (;

2009-11-18 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0