fredag :)

shuuuu

ikv har man varit med folk :)
vi har gjort olika.. ;D

imorn vete fan vad jag ska göra :o
får väl hitta på nå bus :)
hiihii..

nu sitter jag och har litte fredagsys framför datan med godis och dricka, mummms'
ska nog sova ganska tidigt idag, kl e 10 över 12 men ja lägger mig nog halv 1 ;D
haha trötta jag då :)

har matteprov på måndag, men ja pallar nt träna >.<
hatar matte, de e de ämnet jag är sämst på :s

ajja men smsa! svarar jag nt så sover jag :)

                                                         //kopka:)

bara för att jag saknar er i dvärsätt mest!<3

Kommentarer
Postat av: elin

du får komma till dvärsätt när du vill matilda (LLLL)

2009-11-29 @ 12:09:18
URL: http://eelinmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0