onsdag

shooooo!

today for man te dvärsätt!:D de va sämst väder men de gick väl ;)
elin,lina,lina å panda red sina sommarhästar :D jag å lisa fotade :)
de typ spöregna så min kamera dampa. men nån bild blev de iaf, jag tänker ladda upp dom nu på bloggen!
men nu iaf bakar jag sockarkaka (y'
tjohejj!

här kmr pix :D

   Linas sommarhäst Lotta :D

  Lina och Lotta :D<3

 Pandas sommarhäst Malve :D

  Lotta :D

  Lina och hennes sommarhäst Maksis :D<3

  Elins sommarhäst Silva :D haha så söt!

  Elin och Silva :D<3

  Hihi jag tkr ni e så söööta<3

  Färdiga för att rida :D

  Panda och Malve men panda vill nt va med på bild :(  ;)

  Lina och Maksis :D<3

  Elin och Silva :D<3

  Panda och Malve :D<3

  Lina och Lotta :D<3




























De va sista bilden idag!

TACK FÖR DAGEN<3  era hästar va sjukt snälla och fina och ni likaså :D

Kommentarer
Postat av: lins

kulkul dag :D <3

2009-07-08 @ 21:08:28
URL: http://liinawesterberg.devote.se
Postat av: elin

dsm :D<3

2009-07-09 @ 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0