:D:D:D

shuu

hela helgen har man varit med Tone!:D<3333333
ILY

å sen för er som nt vet så e jag singel ;)
och ja hoppas att den ja gillar  gillar mig :) <3


och för er som nt vet e jag döv :)

ajja nu har ja så tråkigt så ja skriver upp vad jag och tone har gjort :D

Varit på badet :)
varit på en dagisgård :)
kollat på film 2 ggr :)
kört namnleken hela tiden. :)
haft kul! :D
hoppat studsmatta :D
gått ut med nisse 2 ggr :)
varit med hennes kille.. xp
ja har sovit hos henne :D
vi har handlat :)
vi har cyklat :)
varit på stan :)
varit på bio :)
ätit 3 glassar på raken :D
å mkt mer :D<3333333333333333333333333

gorm har oxå varit med nån gång ;)<3 haah ;D

TACK FÖR DE KULIGA :D<3
ikväll ska vi kanske sova i deras tält :) kuligt, ännu mer namnlek i think ;D


see ya!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0