torsdag

hej

idag va nt direkt nån kul dag..
börja med skolan, den va faktiskt helt okej förutom att ja typ åt en knäck, osså knäckte den typ av tanden lr vad man ska säga, men tanden satt kvar, men blev sne och de gjorde as ont!
så när ja kom hem drog jag ut den, de gjorde jävligt ont. men ja vill ju nt ha en tand som e sne i munnen direkt ;s

sen drog ja te bussen och åkte ut till stallet, de va sista ridningen idag, och typ alla fick sina favorithästar utom jag, så jag blev sur. jag fick rida trazzel istället. vi träna på skänkelvikningar och galopp, de va som en vanlig lektion, nt så kul :(
och när ja skulle hem kramade jag om henry, och jag blev nästan lessen för att jag nt fick rida han och för att ja ska sluta. älskardig :'(<3

nu gör jag ingenting. jag är nt på bra humör iaf :( lessen, sur och så.. tillomed sur på mamma även fast hon nt har gjort nåt..
åh hatar allt just nu.



jag säger bara en sak.
lek aldrig med en tjejs känslor, dt gör jävligt ont..

                                                                                  //kopka:)

Kommentarer
Postat av: Från en som älskar dig

Du matilda skulle du vilja bli ihop med mig?

2009-12-18 @ 17:32:16
Postat av: matilda kopka

vem e du?

2009-12-18 @ 20:36:12
URL: http://duuochjag.blogg.se/
Postat av: Lina

Ridningen sög ._.

2009-12-20 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0