onsdag

hejhej

nu sitter ja å kollar på simpsons the movie, har inget annat å göra..
idag har ja bara varit på skolan sen hemma å slöa ;p
imorn ere torsdag, ridning ;)

har skrivit önskelista oxåå (:
haha!
blev bara nå små grejjer..

men något jag verkligen vill ha när jag fyller år är en kanin, jag saknar de verkligen :(
och jag saknar puh :(
men jag kmr typ aldrig få en.. men om ja bara önskar mig de så kanske!:)
för ja vill verkligen ha en :'/

                                                          //kopka:)



klicka.. :'(

Kommentarer
Postat av: emma<3trazzel

åååh ! jag minns också när vi lekte med puh .. :)



2009-12-11 @ 08:06:14
URL: http://emmiiboy.blogg.se/
Postat av: Sp'o'k3t

vad e ditt mobiltelef0n nummer?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!? Undrar bara för jag skulle vilja ställa lite frågor inuti dig

2009-12-13 @ 16:38:03
Postat av: Sp'o'k3t

Vill du bli ihop med mig?

2009-12-14 @ 16:07:02
Postat av: emma<3trazzel

jag gillar ändå inte puh XD

2009-12-15 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0