onsdag, julafton imorn!<3

hejhej

idag har jag sovit, klivit upp, duschat o så ;)
suttit vid datan såklart ;pp
sen drog ja ner påstan å va med folk :)

när jag kom hem käka jag pizza å satt vid datan ^^
gjorde nt så mkt annat..
och min syrra har kommit hem från norge :)

imorn äre julafton!:D
ska försöka uppdatera bloggen då, om jag hinner för de e så mkt å göra imorn, träffa alla i släkten osv..

här är min önskelista!:D

* Täckbyxer
* Kläder
* Smink
* Grejjer till naglar, lösnaglar,nagellack osv..
* Pengar
* Plattång
* Lösfransar
* Redbull
sen minns jag nt vad ja önskade mej mer..
hah kom nt på nåt annat ja ville ha än de ;)

men nu ska ja fortsätta sitta vid datan!

GOD JUL!:)

                                                                      //kopka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0