onsdag

hejhej

igår va man med folk :) haha kuligt men kallt somfan.!
sen sov jag hos elin :) hah vi hade ju ganska kul ;D

sen på morronen när vi vakna fika vi först sen drog ja hem och gjorde mej klar för vi skulle påstan ;D
sen kom kevin te mej när elin åt lunch, hah :)
sen gick vi ner och va med en massa andra...
sen tog jag och elin bussen hem, och nu e jag hemma och har jätte tråkigt, vill va med nån men ja venne om nån vill :'/

hah de va mycket "sen" i dom meningarna.. men iallafall ;D hahaha.

men nu ska ja tjata på folk att dom ska hitta på nåt med mej :D
så vill ni göra nåt, smsa lr ring 0730265301 <33

btw, jag fyller år på lördag :D:D
och dt är nyårsafton imorron.. vad ska alla göra då?
jag ska va hemma och dryga framför datan som vanligt ttyp.. >.<
                                                                         //kopka:)

Kommentarer
Postat av: saga

Grattis i förskott! ;D <33333

2009-12-30 @ 20:26:59
URL: http://sagagimbring.blogg.se/
Postat av: erika

vara med hanne & lite andra människor :)

dudå?

grattis i förskott (L)

2009-12-30 @ 21:07:24
URL: http://erikahenriksson.blogg.se/
Postat av: miiin matilda! ;) (teresiiaa)

jadu jag ska ut och skjuta raketer jag! (y) haha. :*

saknar dig , måste ses snart? :'D <3333

pusspuss på min babee! och grattis i förskott! :* <3

2009-12-31 @ 14:14:58
Postat av: matilda kopka

jag ska nt göra så mkt erika.. äta middag hos morbror, fota mkt å så :) :*



jaa min bby! loveu teresia!<33333333

2009-12-31 @ 16:12:20
URL: http://duuochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0