juulafton!

hejhej!:)

kom nyss hem från kusinerna :)
dt var jätte kul!
ja lekte med min kusin emma, oxå åt vi och öppna julklappar o så :)
kul!

jag fick de mesta jag önskade mej faktiskt :D
jag skriver upp de jag fick ^^ ni som orkar läsa, gör de :) hihi

* Nagellack
* Huvtröja
* Randig tröja
* Glansiga tights
* Trosor
* 2 halsdukar
* Strumpor
* Body lotion
* Parfym
* En massa presentkort på bikbok, ginatricot och sportringen
* 3 linnen
* Foto bok där jag kan sätta in bilder jag tagit
* Smink, foundation, puder, läppglans, mascara
* Rosa plattång
* Twilight bok
* Film, Australia
* 400 kr på mobilen
* oxå va ju systemkameran en tidig julklapp ;)

jaa.. jag brukar få mer ;oo
haha, men jag får nöja mej :)
jag fyller ju 13 snart, så då får jag ju ännu mer!

ajja, ha en fortsatt god jul :)<33

                                                             //kopka:)

Kommentarer
Postat av: E M M A - den blonda

God jul tjejen!

2009-12-25 @ 00:40:56
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0