bio med ronja :D

hej!:)

idag har man varit på stan med ronja <33
vi köpte först lite godis på karamellagret, sen gick vi och kolla på new moon<3
de va jätte lång reklam ;o
och sen när filmen väl hade börat så va de jätte suddigt så man såg inget, sen rättade dom till det.
men då hade vi ju missat lite så då spolade dom tillbaka och de tog jätte lång tid ;p
men vi såg den ju iaf :) och hade jätte kul! hahahahahaha.. bara jag och ronja som fattar ;pp

nu har jag så tråkigt så jag snart dör. vill va med någon men typ ingen svarar eller kan.. :(

yaya, jag får väl fortsätta leta nån kompis :)

pussheyy!

btw, imorn ska ronja typ sova hos mej!:D
kuligt vi ska hare!

                                               //kopka:)

Kommentarer
Postat av: Ronja ;D

haha fatta kul vi hade ! :D

tror det blir onsdag jag sover hos dej ist för imorn ;)

puss älskar dejj!<333333 :**

2009-12-28 @ 20:45:39
URL: http://ronjatengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0