tisdag

tjenatjena :)

idag har vi varit med 9orna på skolan ;)
hahah ;D

efter skolan drog ja te miriam å hämta löshår somjag ska låna av henne nåra dagar :D
fett nayyyys <3

nu sitter jag bara å letar efter hundar på internet :)
vi ska typ köpa hund hos pappa (a'
skitkul! :D

på fredag e de ju majbrasa :)  (valborg)
jag och päran ska dra te valla på disco typ (y'
hahah najs :D

igår kom mitt bankkort i posten :D
och imorn lr nåt ska vi gå å ta kort till mitt leg :)

föressten, jag har klippt mej.. hahah blev skit kort och fult enligt mej >.<
bjuder på en äckelbild bara för ni ska få se ;)



pusss

Kommentarer
Postat av: ???

Jag tycker att det vart fint när du klippte dej :D

2010-04-28 @ 21:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0