söndag!

hejhej

förlåt, inget inlägg igår.. ;/ <3

jaja, men igår va jag med ronja på stan å vi träffa massa folk :)
sen tog jag bussen me andrei hem å käka på typ 1 min.. >.<
sen skynda jag te bussen te stan igen å träffa päran å karro :):):)
vi tog bussen hem te karro i valla :D
där va vi typ i en halvtimme tahahah sen drog vi te ica och päran köpte cheeseballs :D
sen tog vi bussen IGEN till körfältet hah :D
vi va hemma hos päran :)
sen kom andrei haha å han å karro typ hade kul på nåt sätt..
okej, jag hade typ daaamp men shit the same :D

sen drog karro och andrei gick oxå hem så jag å päran va kvar å kolla på millenium ;)
sen gick jag hem, de va skit läskigt för typ ingen ute och kolsvart ;o
haha men jag kom hem tillslut :D
jaa.. jag åkte buss 5 gånger igår :) hahaha!

idag ska jag te mina kusiner för min faster fyller år...
och sen vet ja inte vad ja ska hitte påå..

men smsa 0738013997!!

pussshejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0