onsdag;)

shuuu

sry, dålig uppdatering..
men jag e mest ute med kompisar o så så jag hinner inte ;)

igår va jag påstan å leta efter solglasögon ja ska ha på discot på fredag,,
men hitta inga >.<
så får väl ta några här hemma dåe..

osså sen va jag med nico, danne, cengiz å jonte på stan...

o ja fick träffa karro, felicia å erikaa ;')
hihi!

sen på kvällen va ja med nico och danne å vi typ gjorde massa olika :D<33

idag hade vi SO prov på skolan.. >.<
hahah vetefan hur de gick men får se de nån annan dag (a'

jaja, nu ska jag typ käka snart..
skulle egentligen va me nico men han svarar aldrig hahah men kanske ikv..

men alla som går i 4an te 6an kmr på Jokerface!
plats :  parkskolan (parkgården)
pris : 20 kr i förköp av band, och 40 i dörren.
tema : snyggast solglasögon :)
kl. 19.00 - 23.00

ahja, ses!

puussss <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0