lördag <3

tjaa

hann inte lägga ut nåt igår, sry ;$

men igår efter skolan drog jag, saga å malin på stan :D:D
vi hade väl kul, jag köpte ny foundation och godiis <3

sen drog ja hem å käka..
och sen gick jag te saga å vi kolla på linas kvällsbok, och lite bert, och talang (:
sen vare dags för mej att gå hem... ;/

så igår när ja kom hem satt jag bara vid datan å lyssna på musik o så..

idag vet ja inte vad ja ska göra..
får väl hitta på nåt!

nästa fredag, är de disco på parkskolan..
Jokerface x)
och jag och nåra ska jobba där.. för vi har varit med å planerat o så (:

alla från 4an te 6an får komma.
vi sätter nog upp en lapp på era skolor (:
det är solglasögon tema.
så den som har snyggast får bra pris (:

jaja, har inte så mkt mer att skriva.

ha en bra helg, uppdaterar säkert mer ikv!
pussshejj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0