lördaag

shasha

sry, dålig updatering ;s

men igår va jag, saga å erika på stan ;)
vi hade kul :)
sen gick vi hem till erika å kolla på scary movie 4, den va inte lika läskig som dom andra ;o
osså fick vi skjuts av sagas pappa hem :D och jag åt, sen gick jag å va med erika å saga igen, vi kolla på talang ;)
sen gick vi ut med hanna,sofie å william.. vi typ gjorde inte så mkt,,
sen gick saga å erika.. efter en stund skulle jag hem, och när ja kom hem satt jag mej precis vid datan så ringer nico och undrar om ja hänger med ut, så då gick ja ut även fast ja typ inte fick ;p
vi drog te OK å träffa sara å steffi :)
sen va ja tvungen å gå hem annars får ja utegångsförbud ;s
haha..

och imorse vakna jag av att pappas tjej smäller i dörrar å vafan, ja fick ju fan psyke på dom för jag ville ju sova ;s

jjaja, idag vet ja inte vad ja ska göra, typ nörda data..
sen ska ja te pappas tjej i odensala å käka o göra saker typ..
ska fråga om nån hänger med för ja pallar inte dit själv för de suger.

jaja, pusshejj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0